niedziela, 14 sierpnia 2011

Reaktywacja .... Projekt 53

Hej,

Minął ponad rok od ostatniego wpisu. Mógłbym narzekać na brak czasu i wiele innych nie sprzyjających okoliczności, które spowodowały iż blog się uśpił, toteż nie będę się w żaden sposób usprawiedliwiał.
Przystąpię więc do działania.

Ostatnimi czasy coś mnie tknęło i postanowiłem reaktywować swój dziennik. Założyłem sobie, iż nie będzie on dotyczył tylko kwestii fotografowania metodami tradycyjnymi. Pojawią się tutaj wpisy dotyczące moich działań fotograficznych.

Mam nadzieję, że będziecie tutaj zaglądać.

==== Projekt 53 ====

Na początku 2011 roku postanowiłem rozpocząć projekt fotograficzny. Z początku pomyślałem, iż będzie to dziennik - czyli mówiąc inaczej '365 Project'. Z czasem stwierdziłem jednak iż jest to wyzwanie, które przekracza moje możliwości czasowe toteż zdecydowałem się na '52 weeks' czyli tygodniówkę. Jednak zmodyfikowałem ją na własny użytek dodając jeszcze jeden tydzień - tak zrodził się 53 weeks.

Dziś na łamach bloga prezentuje pierwsze zdjęcie z projektu

Trapped/Uwięziony [1/53]


Kolejne niebawem ..

POZDR,
P.

Brak komentarzy: